Заняття з використанням степ-платформ
Фізкультурне заняття з використанням степ-платформ для дітей молодшого шкільного віку.
Мета: Вчити виконувати ритмічні степ-кроки ,удосконалювати
техніку виконання. Розвивати музично-ритмічну координацію, рухливість у
суглобах, витривалість. Привчати до фізичної активності, уміння переносити
фізичні навантаження.
Обладнання: степ-платформа на кожну дитину, музичний супровід.
Хід заняття. Підготовча частина.
Ходьба звичайна. Ходьба «змійкою» між степами. Біг в середньому темпі. Ходьба один за одним наступаючи на степи. Ходьба звичайна. Ходьба «лисичкою» між степ- платформами. Ходьба «ведмедиком». Перешикування до степів.
Основна частина.
1. Ходьба на степ, зі степу.
2. Одночасно з ходьбою на степ випрямити руки вгору, розтискаючи кулаки, подивитися на них; руки до плечей, спуститися зі степу.
3. Крок на степ - зі степу, бадьоро працюючи руками.
4. Одночасно з ходьбою на степ розгойдувати руки вперед-назад плескаючи в долоні.
5. Кроки на степі та зі степу в сторони.
6. Одночасно з ходьбою на степ підняти руки через сторони вгору і плеснути в долоні над головою.
7.Сидячи на степ-платформі, схрестивши ноги, руки на поясі. Нахилитися вправо, вліво.
Ходьба на степ, бадьоро працюючи руками. Поступово зменшуємо темп.
Рухлива гра «Зайчата». Діти за сигналом зістрибують зі степів та рухаються врозтіч. За сигналом «Вовк в лісі»», кожному «зайчику» треба зайняти хатинку (степ). Можна замість слів використовувати музику, інші сигнали.
Заключна частина.
Стрейтчінг «Природа прокидається»
На весні все оживає,прокидається від зимового сну. Які високі дерева, дивіться, як вони випрямляються і тягнуться вгору (руки вгору, потягнулися). Ось вони заворушилися своїми гілочками ( нахил в сторону,потягнулися). А які квіти незвичайної краси (руки вперед, потягнулися за руками).А ось і чудовий метелик прокинувся, витончено порхає з квітки на квітку (сидячи на степ, стопи зведені, коліна в сторони, звели - розвели).
Шикування в
колону по одному. Ходьба звичайна з уповільненням темпу.